Херсон:

Друзі сайту

ПОЛОЖЕННЯ
   
про отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв

 від юридичних та фізичних осіб  

для  потреб Тарасівського закладу повної загальної середньої освіти

 Виноградівської сільської ради

 

     1.  Цей Порядок визначає вимоги до отримання, використання та обліку  благодійних  (добровільних)  внесків  і  пожертв  (далі  - благодійні  внески)  від юридичних та фізичних осіб  (далі   -  благодійники)  Тарасівському закладу ПЗСО Виноградівської сільської ради (далі - набувач).

 

     2. Благодійні   внески   можуть   надаватися   благодійниками набувачу у грошовій формі для потреб його фінансування за напрямами видатків,  визначеними благодійником,  а також як товари,  роботи, послуги.  Якщо благодійником конкретні цілі використання коштів не
визначено,  шляхи  спрямування  благодійного  внеску  визначаються
керівником    закладу   відповідно   до першочергових  потреб,  пов'язаних  виключно з основною діяльністю закладу.

     Частина  коштів, отриманих як благодійні (добровільні) внески і пожертви від юридичних та фізичних осіб,  може спрямовуватися на виплату  заробітної  плати  працівників закладу,
відповідно до кошторис
у з дотриманням вимог Закону України "Про благодійництво та
благодійні організації"   у разі,  коли такий напрям видатків  визначений  благодійником. 

 

     3. Благодійні внески не  можуть  заміняти  плату  за  надання закладом платних послуг за переліками, визначеними в установленому порядку.

     4. Благодійні  внески  у  грошовій  формі  зараховуються   на рахунок  "Суми  за  дорученням".  Облік  товарів,  робіт і послуг, отриманих як благодійна  допомога,  ведеться  згідно  з чинним законодавством.

     Після надходження благодійного внеску набувач  вносить  зміни до   спеціального   фонду  кошторису  за  напрямами  видатків згідно з чинним законодавством.

 

 

     5. Бухгалтерський    облік   благодійних   внесків   ведеться відповідно  до  Порядку  бухгалтерського  обліку  та  звітності  в  бюджетних  установах  згідно чинного законодавства. 

Положення

про тендерний комітет

Тарасівського закладу повної загальної середньої освіти

Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області  області

1. Загальні положення

1.1. Це Положення розроблено відповідно до статей 8 і 11 Закону «Про публічні закупівлі2 ( далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також права, обов’язки та відповідальність членів комітету.

1.2. Тендерний комітет (далі – комітет) – працівники закладу (замовника), призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.

1.3. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.

1.4. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.

ІІ. Засади діяльності тендерного комітету

2.1. Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються наказом директора закладу. До складу комітету входять не менше п’яти осіб.

2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, та інші особи, визначені Законодавством України.

Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця закупівлі процедури.

2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова.

2.4. Голова комітету призначає заступника голови, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.

У разі відсутності голови комітету його обов’язки виконує заступник голови комітету.

За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член комітету, визначений головою.

Рішення голови комітету щодо призначення заступника голови та секретаря комітету, визначення функцій кожного члена комітету та вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.

2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.

Засідання комітету скликаються головою комітету та проводять у разі потреби.

Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.

2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.

Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.

У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обгрунтуванням причин відмови.

2.7. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.

У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

-          планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;

-          здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;

-          забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

-          забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;

-          забезпе6чення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;

-          надання роз’яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;

- здійснення інших дій, передбачених Законом.

2.8. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель

2.9. Члени комітету мають право:

- брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;

аналізувати та або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно за Закону;

- виносити питання на розгляд комітету;

 - прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;

- одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;

- уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.10. Члени комітету зобов’язані:

- брати участь у всіх його засіданнях особисто;

- організовувати та проводити процедури закупівель;

- забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

- дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

- здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.11. Голова комітету:

- організовує роботу комітету;

- визначає дату і місце проведення засідань комітету;

- веде засідання комітету.

- вносить на розгляд керівника замовника пропозиції щодо змін у складі комітету;

- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

2.12. Секретар комітету забезпечує;

- ведення та оформлення протоколів засідань комітету;

- оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;

- за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;

- зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;

- дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;

- розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;

- виконання інших повноважень відповідно до законодавства.

2.13. Голова комітету персонально відповідає за виконання покладених на комітет функцій.

2.14. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету відповідають згідно із законами України.

 

2.15. Голова та секретар комітету персонально відповідають за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівлі для загального доступу.